18 marca 2014

SpellForce: Oddech Zimy - poradnik cz. I

SpellForce: Oddech Zimy to pierwszy z dodatków do gry. Twórcy wprowadzili w nim nieco zmian, ale to wciąż stary, dobry SpellForce. Oprócz nowych przeciwników, przedmiotów i lokacji, nie zmienia się praktycznie nic, więc każdy kto przeszedł podstawkę, nie będzie miał problemów z zaaklimatyzowaniem się. Za duży plus poczytuję lekkie zwiększenie roli NPC w całej historii. W Oddechu Zimy towarzysze awatara to nie tylko niemi wojownicy run, których jedynym zadaniem jest osłanianie jedynego słusznego zbawcy świata. Tym razem konkretne podróżujące z Tobą osoby mają trochę linii dialogowych i nieco wpływu na fabułę.
Poradnik jak zawsze dzieli się na części. W pierwszej dostaniecie trochę porad odnośnie gry jako takiej. Na dobrą sprawę mogłabym wkleić tu to samo, co napisałam w pierwszej części Zakonu Świtu, ale nie chcę powtarzać tego samego dwa razy. Dlatego tutaj pojawią się porady odnośnie tylko Oddechu Zimy. Potem będą dwie części dla dwóch rozdziałów kampanii, a w ostatniej, czwartej części, zawrę spis misji pobocznych.

Wskazówki

  • Nie spiesz się z niczym. Ja wiem, że po przejściu pierwszej części wiesz, jak ta gra funkcjonuje, ale jeśli przejdziesz coś za szybko, potem możesz mieć problem z nadgonieniem różnicy poziomów między awatarem i jego przeciwnikami. System przyznawania PD został nieco zmieniony i postać wolniej przechodzi na wyższy poziom.
  • Słuchaj, co Ci mówią na początku mapy i w trakcie. Jest kilka momentów, w których dostaniesz naprawdę cenną wskazówkę oszczędzającą sporo nerwów.
  • Pamiętaj też o odpornościach różnych ras na lód i ogień. W tej części zdecydowanie się to przyda.

I | II | III | IV

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz